Saturday, July 3, 2010

Jom Masuk U

Naik stage trus nyanyi lagu Crush..bley??

Dats y aku bg nme blog nih 'Stage Daku'.. 'STAGE' is referring to this blog n aku akan nyanyi sbnyk mne pn LAGU yg aku mmpu. Lagu di sini merujuk kpd ape yg aku nk kongsi, bebel etc dgn sesape yg tbace blog nih.. Bley x camtuh???

Tema psembahan aku skng nih is 'Jom Masuk U'.. Bertepatan ngn arini, ari yg aku akn mdaftar sbg student sem 3 (seniorkah aku??).. Tp, aku mmg x de feel langsung nk daftr cam 'kwn2 artis yg len.' Semangat dorang post kt FB,
  1. "Aku x sbr nk blik U"
  2. "Rindu ngn kampus"
  3. "U, wait 4 me"

and so on... It is not bcoz 'aku da selesa duk kt umah smpi x nk balik kampus' or 'result exam yg jatuh telah mmatahkan semangt daku utk study...' Nope..! Bnyk mende aku pikir especially mengenai kolej kediaman.. Big possibility, aku x dpt kolej.. dan mende nih dh merunsingkn aku since sblm sem-break..!!!

Saye runsing, kak!

Ye r, dkt skit nk gi klas kalo duk kt kolej.. What if lecturer nk wat klas gnti, 4 sure r mlm kan..dgn duk kt umah sewa?? Susa r..<--- (rasain lu...) Aku mne ade keta ferrari nk bwk..(Ferrari??? Motiff???Motor suda!!!) Pastu, kalo kt kolej, ade ramai 'rkn artis' utk btukar pendpt mengenai show' (mksudnye, ramai kwn2 nk study sesame, bincang2 la kononnye, phm tak??) Kalo kt umah sewa, ntah ngn sape la aku tgl nt, compare kt kolej, aku bley lari bilik geng2 yg 'masuk' ngn aku meskipun aku jarang sgt lari2 nih.. Just now, aku on9, tgk page yg sepatutnye psl perkare nih.. Ade info ckp,
bil. student baru mcurah-curah ke ladang gandum..




Aloyah... camne nih..???

Pepun, aku hrp sgt2, hal ni takkan affect study aku... Aku skng ni tgh cube nk phm mslh ni dr sudut pandangan pihak2 yg bkenaan.. Aku xmo jd


selfish!


Aku nih bkn bagos mne pn nk demand lebih2 itu ini segale sbb aku nih just penyanyi yg bru nk bertapak dlm industri.. (means, aku just student biase yg bru nk kenal erti hidup espc kt U).. Tp, aku terkilan sgt, psl 1 perkara, student lelaki still x tau nasib dorang pasal perkare nih sampailah ari pendaftaran yakni arini.. X mcm student pempuan yg da tau awal2...bley trus sujud syukur kalo nasib dorang baik n yg nasib kureengg skit, trus nangis,maki-makian, sumpah seranah segale..

tuka jd HULK ke.. <---(over plak aku)

Whatever (W.E) it is, aku tau aku kne pikir positive.. Maybe, ini yg tbaik utk aku.. Mesti dorang de sbb...kan?? Aku just bley berdoa, everything gonna b fine mse dftar nt..

Hmpph, stakat ni aku pegang this quotes:

  1. "Tuhan takkan bg kite ujian kalau kita sendiri tak mampu memikulnye.."
  2. "Kadang2 Allah sembunyikan matahari.. Dia datangkan petir dan kilat.. kita menangis dan tertanya-tanya, ke mana hilangnya sinar.. Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi"

Tu je aku persembahan aku..

Hmpph, kalo korang tbace post nih, sile bace dlm mood yg selain dr mood marah, bengang, dan seankatan dgnnya..

TQ..

No comments: