Friday, October 21, 2011

Aku & "Saia Sygs Awok (?_?)"

Assalamualaikum..

Just wanna share something. Post ni aku jumpe kat facebook dlm sebulan dua lps. First time aku bace, terguling-guling aku gelak. Keras abih perut aku. Aku suruh housemates aku bace, sume pakat-pakat pening. Dunia terase gelap gelita. Sah2 x phm, sbb gaya bhs dia yg sgt advanced. X selari dgn gaya bhs zaman kitorang yg lahir tahun 1990 & 1991. Tp, mase aku bace tu, aku dpt je tangkap. Alang ke parselmouth pun aku boleh inikan pulak ayat-ayat budak sekolah.

So, here is the post.



Ini pulak komen aku. Feeling jadi cikgu BM walhal BM aku pun terabur. Apepun, feeling tetap feeling.


Canggih kan?? Dulu setakat tambah huruf 'r' kat belakang mcm kite (kita) jd 'kiter', takpe (tak apa) jd 'takper'. Then tukar pulak, guna huruf 'w' so, kite jd 'kitew', takpe jd 'takpew'. Mcm2 hal. Tp tu hak masing2. Aku pun main sedap eja je kalo tulis blog. Tp, x penah la pulak sampai ejaan aku jd mcm kt atas. Huhu..

Adios!  

3 comments:

diya said...

coe arwhh kitew pown nak cakap gitewww boleyy an? awok niw napew tak ckew kew cakap gitew? gedix arwh awok. HAHAHA

Amirul Nadzri said...

errrrwwww, OMG! (pitam)

Ety said...

ayat mmg minta kena sepak. hahahahaha :D