Sunday, October 23, 2011

Aku & "Aku Komen Komen Kau"

Assalamualaikum..

Mase aku baru sampai kt umah 2 minggu lps, aku selongkar past newspapers yg aku x sempat bace mase kt Pilah. Yela, nk 'update'kan kepala otak aku dgn info2 yg berlaku kt serata dunia. Asik ngan past exam papers jek.

Tetibe, aku terjumpa satu kolum kt bahagian artis (bhgn hiburan HARUS di'update'kan terlebih dahulu). Kolum tu pasal komen rakyat 1 Malaysia kt Facebook ni pasal album Datuk Siti Nurhaliza, All Your Love dgn soalan berbunyi:

“ADAKAH dengan kelahiran album Inggeris pertama Datuk Siti Nurhaliza, All Your Love akan membuka peluang menembusi pasaran antarabangsa?” (30 markah)

Punyala ramai rakyat prihatin menjawab soalan tersebut. Ada yg positif dan sah2 banyak nau yg negatif.

Antaranya:


 Betul tu, bro. Gua sokong!

Yep, kalo x berjaya, peminat x rugi pn especially yg TAK BELI album tu. Sepatutnya peminat dlm negara pakat sokong reramai br boleh harapkan org luar nk sokong. Ni peminat sendiri duk kutuk, ade hati nk suruh org luar support. 

Tp ada satu komen negative yg aku nk highlightkan.


Oh, grammar terabur. Dr segi nyanyian aku tak sure, tp utk lirik lagu, semuanya adalah ciptaan komposer dan produser album tu, Bryan Bouro dan Christian Alexanda.

By the way, for the word 'grammar', YOU SPELT IT WRONG!

Thank you!


Ps: Aku die hard fan Datuk Siti. Huhu..


No comments: