Friday, September 30, 2011

Aku & " Dan Budak Bio pun Tershadap"


Kan?? Hah, esok dorang first paper slps dak Physics habis 2 papers. And for the first time, mlm ni aku x dgr dorang bising2 (which I don’t mind at all kalo dorang nk bising.) Sume gigih menyibukkan diri study pe2 yg patut. And 2,3 ari lps baru la aku dgr term2 Biology berterbangan kt atmosfera umah aku. Kalo x , hmm…harem.. Yela, almost 3 weeks dorang free, (which was really unfair compared to Physic’s students) ‘Jom Kite Enjoy’la jwbnye (feeling Puteri plak). Dah la 12 credit jek (Physics 15 ok!).

Jom Kite Enjoy!! bley??


Lps ni, paper aku ari Ahad, Electronics ye. Skang aku buat2 hensem (wlpn x yah buat sbb mmg hensem) da bsedia kononnya, walhal, term ‘digital’ pn tersengih nk jwb. 

Hmm, by the way, satu perangai dak Bio nih, dorang sgtla bharap akan soalan spot. Dan aku panas nye (berasap-asap ok) slh sorang drpd dorang ckp “Dak Physic bengang jek sbb x de spot!” Eh, hello, aku skit pun x heran. (wlpn kan?) Korang bley r dpt spot, sbb batch korang kt UiTM branch lain bnyk. Kitorang nak dpt jwpn past year Modern Physics pun menangis. Lg pun, batch Physics ni jela yg tinggal. Sume pakat2 kumpul kt UiTM Kuala Pilah. Next 2 sem, batch Physics ni lenyap dr muka bumi. (matila emo) Which means that, kitorang nih, batch2 Physics Melayu terakhir tau x! Yg paling mapan dan unggul dan hot (tibe). Yg unik dan berani mati sbb amik Physics.

Banzaiiiiii!! Woof!!3x


Fuuuyyhhh..kan da panjang aku tulis. Sume gara2 dak yg wat statement tuh. Ya Allah, ampunkan aku. Budak Bio lain jgn kecik ati tau. Laharan ni just tuk budak tu jek.

Electronics, here I come! (smbil catwalk tuk latest collection D&G)

Adios!
credit:
aviationart
noradanish

1 comment:

Anonymous said...

like like like