Monday, November 21, 2011

Aku & "Sem 6 oh Sem 6"

Assalamualaikum!

Ok people, aku skang kat Kuala Pilah.
Having my last semester starting from tomorrow.
Sampai sini dalam pukul berape ntah. Petang r gak.
Yang aku tau, naik je ke bilik, terus feeling amah Indon mengemas barang2,
alat2 mekap dan segala benda yg aku punggah mase cuti sem.

X lupe mengemas bilik aku yg da mcm sarang penagih.
Camne jd camtu aku x tau.
Luckily, si Haiqal menghulurkan tangan meringankan beban.
Mau x tolong.
Bilik aku, bilik die jugak.
Sah2 aku sumpah jd kamera Nikon D3100.
Tinggal Afiq je belum balik.

Tgh tunggu lantai bilik kering lepas mop,
aku sempat merumput skit2 laman umah.
Dah mcm hutan Amazon.
Kemain lg rumput2 tumbuh menghijau.
Bajet cantik jek.

Pepun, aku rase segan la jugak bile balik sini dgn keputusan peksa yg x segone.
X cemerlang mcm bebudak nih.











(Klik untuk tumbesaran)
*Sifu pinjam ayat ye.

Namun, sbg Next Top Model,
aku x bley pandang ke belakang,
bnyk lg runway yg aku kene catwalk (sigh2x).

Semoga semester terakhir ni, aku lebih sukses. (SUKSES! SUKSES!)
Amin.

Mr. Verdasco: X bestnye xdpt tgk final bola sepak Sukan Sea, MALAYSIA vs INDON dgn adik aku.

credit to: Nikon D3100


No comments: