Saturday, March 9, 2013

Aku dan "Seminggu Yang Segan"

[Assalamualaikum..]

Dekat seminggu aku tak online yang sebenar-benar online. Bila bukak fesbuk tetiba rasa segan. Tengok notifications yg melibatkan aku, rasa malu pulak nak meletakkan sebaris dua *mungkin seperenggan* komen seperti selalu. Ahh..mengada-ngadanya diriku. Dahla tak hensem, mengada pulak. Memang sedap untuk dilempangi, bisik awek-awek tingkat 1 sambil tangan masing-masing menggayakan pelbagai jenis tamparan. Ada backhand, forehand, tornado slap dan macam-macam lagi la teknik yang menggerunkan..

Aku ingat nak deactivate fesbuk la. Tapi sanubariku berkata aku kena mempertimbangkan pulak yang most info pasal Forensic Analysis dorang tampal kat situ. Lagipun, takkan pulak aku nak menghampakan stok-stok junior yang da tanya bila nak approve request dorang. Not to mention, fesbuk tu jela jalan singkat nak berhubung ngan cik adik. Oh ye, dah bape minggu diriku tak kontek beliau, rasa bersalah pulak. Bukan apa, aku nak bagi ruang untuk diri masing-masing sebab dua-dua pun tengah struggle cari ilmu. Lagi-lagi kos dia level ICU, kos kritikal..

Untuk entri yang lepas, aku mintak maaf sangat. Aku tak sempat lagi nak reply komen-komen korang.
For those yang curious dengan keadaan aku, aku ok je. Sihat alhamdulillah..*feeling retis sambil bagi autograf*

Dah, aku nak gerak gi Low Yat.

Ok, tu je.
Terima kasih kerana sudi membaca.

Adios!

5 comments:

Lina said...

Stok-stok junior pun da tanya bila nak approve request dorang

cehh sakit plak hati aq tgk ayat ko ni.. mencik2.... tp betul ke?? hahahaha

weh cik adik ko xmrh ke? xmerajuk ke ko jarang call dia?? hope xla kena lempang dgn pelbagai cara...

Ahh..mengada-ngadanya diriku. ""Dahla tak hensem"", mengada pulak.~~ ko biar benar ni mirul?? xpercayanya aq ko tulis mcm ni.. dah bertaubat ke??? lalalalalalaala

Amirul Nadzri said...

@lina: jgn marah lina. ang kan kekasih gelapku..eh aku rasa beliau tak marah. mungkin kecik hati. lina, bab2 kacak aku belum bertaubat..haha aku tak hensem r lina, cuma kacak sahaja. jhahaha

Dakara said...

tak payah la deactivate fb tu, nanti aku takde kawan. hahaaa tidak logik sungguh alasan aku XD

takpe takpe aku maafkan dikau. jangan bersedih lagi :D

Unknown said...

<---- pernah jugak ada perasaan utk de-aktivating *buruk bbebor BI aku * FB tu, sbb entahla aku dh rasa hurmmm 'awan yg terpiluuu'...hoho

tp itulah, jgn hg nk gedik2 nk deactivate, nnt tak pasal2 dpt cepuk free bertubi dri certain2 org. faham2 jerla 'certain' org tu siapa...

Unknown said...

dah la xensem mengada pulak tu

rasa comel je

aku rasa nak lempang2 je ko bile bace ayat tu

patutla kau sunyi tanpa berita... sigh