Sunday, March 25, 2012

Aku & "Final Exam Final Semester"

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, ari ni tammat le sudah final exam
dengan berakhirnya paper Material Physics tadi..
Yosh!

So, da abis la da sukatan P&P untuk 3 tahun aku
menyambung diploma kat UiTM Negeri Sembilan ni..
Yosh2x!

Jugak bermakna, aku bley memblahkan diriku ini
ke Pahang..(balik r bai.. tak reti2??)
Yosh3x!

No celebration at all..
Pasai dua ari lepas, aku, Aqeel, Zaf ngan Esyam da buat
sambutan gilang-gemilang pre-final paper kat Pizza Hut..
So, ari ni, aku just makan Nasi Goreng Ayam Green Cafe saje..
Terbaik, cik wok!

Tak sat nih, pak ngan mak aku mai..
Nak amik barang aku yang bertimbun nih..
Plus bwk balik motor..
Mak hulur roti sardin ngan kepek pisang..
Pak hulur duit..
Yosh4x!

Esyam tadi dah blah balik Manjung..(sob3x)
Hmmm... da tinggal 12 ekoq kt umah nih..

Tu je la kot..

Adios!

Yang benar,
Eren Azih



No comments: