Wednesday, March 28, 2012

Aku & "Missing"

Assalamualaikum..!!

Hallo..
Updating blog kat umah..
Yup, aku sampai umah semalam.
Bangun tido, teringat umah sewa..lol
Hmm, ari ni dak bio abis exam..
Yosh..merdeka akhirnya korang..

Pasni, insya-Allah, aku tak balik dah Negeri Sembilan.
At least not in first 3 month pas abis exam.
Mintak2 lulus sume papers.
Aku tak nak datang semula N9 as a repeater.

***Hishh.. apsal la dj radio nih main lagu beat cam lagu raya nih??? Sob3x.

Start missing my housemates...
Aku serius bai!
Pelik r, duduk umah sewa, ingat umah kt Raub.
Duduk umah kt Raub ingat umah sewa.
Tapi, mungkin disebabkan pasni da tak jumpa,
tu yang aku rasa pelik nih.

Hate this feeling..(T__T)

***Laa, lagu Ayam Den Lapeh plak.. nape dj nih??
     
Sangat mendera perasaan aku.,.
Sobbb3x..

Adios!

No comments: