Wednesday, May 23, 2012

Aku & "Ana Syuhada"

Assalamualaikum..
.......

Korang kenal Ana Syuhada?
Tak?
Awek aku?
Owwh..tidak ye. A-ni-yo.. 
Korea sangat aku.
Beliau nih peserta Mentor 6 kat tibi 3.
Anak didik Ramlah Ram.

Ya ampun, takde maknanya aku nak suruh korang vote dia pasal beliau sudah pun tersingkir..T__T
Bukan apa, aku just mau meluahkan perasaan jek. ~Perlu ke masalahnya?~ 
Aku tak puas ati pasal dia terkeluar..sob3x.
Walaupun dua minggu lepas kejadian ini terjadi. ~Aku superlambat update..huhuhu~
Padahal, bak kata Anas, suara dia yang paling cool dalam citer tuh.
Memang pun!
Mak aku pun setuju. Gimifai. mom!
Pada aku, suara dia paling unik dan best.
SUARA ok, bukan sebutan dia masa menyanyi yang mana menjadi salah satu punca TERBESAR dia tersingkir.
Aish..
Sampai gaduh2 aku ngan adik aku pasal si Ana ngan Tisha.
Sungguh sadis.
Dia support Tisha.

Kerana aku termiss konsert pengenalan Mentor ni, aku pun menggatalkan tangan la gi gugel kat yutiub.
Konsert pengenalan si Ana sahaja ok.
Hasilnya,
WOW!! (tone: kagum nak mampus)

Amazing..yosh!
Tang part2 high note tu sangat natural dan terasa kehightan notenya.. 
Tak seperti lagi sorang member dia..high note sangatla tak terasa.
Ok, aku tau aku tak belajar vokal atau muzik.
Pada aku part2 kena mengeluarkan suara pada tahap tertinggi laksana mengeluarkan Chidori, serta penapasan yang panjang, tu la high note.
Aish..again.

Minggu lepas, Zatul menang.
Yosh! Lepas Ana, aku support Zatul sepenuhnya walhal satu vote pun tak penah aku hantar kat dorang berdua.
Bukan kedekut.
Aku kan menganggur. 
Mana la ada duit nak topup. 
Lima posen bai satu sms.. Lima posen = 50 sms Celcom-Celcom. 
Then, baru aku sokong Anas walaupun setakat ni dia yang the best.

Ok, tu je..

Adios!

credit to: ramlahram group





1 comment:

AzRi AtHiRaH said...

ow..minat ana eh..sy pun mnat..suara dia best^^