Monday, April 16, 2012

Aku & "Melukis Balik"

Assalamualaikum..

Fuiiyyy..lama gila tak melukis..
Betul punya gila..huhuhu
Last aku melukis dengan serius,
masa sem 1 ngan sem 2.. tu pun lukis sel binatang ngan sel pokok..
Jap, jap, aku ada lukis design baju..yep..yep..masa sem 5.
Tapi, aku nak citer pasal aku melukis anime (anime konon..ceh)
Secara jujur, aku fail lukis2 orang ni.
Dulu ada la aku lukis muka Shah Rukh Khan.
Tapi tu masa aku form 3..

Sekarang, da tua2 nih, tetiba tergerak nak melukis balik.
So, ni percubaan pertama aku melukis spesies manusia.
Kejung habis bai tangan aku..
Hasilnya, tengok la sendiri ye.
Aku lukis satu je..huhuhu

aku malas nak scan..nanti nampak lagi huduh..

Hadoi, semua stroke aku rasa salah.
Kaku jek body dia.
Kelemahan aku melukis gambar manusia nih:
1. Muka
2. Jari tangan ngan kaki
3. Seluar
4. Mata
5. Hidung
6. Mulut
etc

Dah macam tu semua la aku tak reti,
Huhuhuhu....

Ok,

Adios...

1 comment:

RED STRYDER said...

weii lukis la aq.. hahahaha