Friday, April 27, 2012

Aku & "Update Pantas yang Lembab"

Assalamualaikum...

..........

Waduhh..
Susah jugak jadi krew restoran nih..
Hampir huru-hara hidup aku.
Imagine..aku keje dekat 14 jam. Balik rumah tido 6 jam, bangun siap2, pegi keje balik.
Takde masa nak fesbuk, apalagi nak update blog..

Ni pun aku update secara pantas, walaupun aku slow gila(stresskan perkataan tu) menaip.
Aku nak tido kul dua pagi nih.
Esok shift pagi. Kul 8.30 pagi..
Ni pun mak aku da membebel suruh tido pasal aku susah bangun..huhu
Alaa..aku nak citer pasal kena angkat stok semalam..
Tak sempat plak..
Nanti kalo aku ada masa free yang aku tak tau bila, aku citer la.
Tapi, serius, bila da siap punggah semua stok tu, aku rasa macho..sangat MACHO ye..(sambil buat muka hensem) haha
Ok, satu kotak tepung = 25kg, ada 18 kotak, kena bawa naik tingkat 2 restoran manually..
Takde sebarang equipment cam troli ke apa..
Semua angkat sendiri..
Tu baru kotak tepung, belum sos, mayonis, etc..
Semua tu dekat 200 ratus kotak.
Yang tukang punggah, 3 orang je..Huhuhu

Ok,

Adios..







No comments: