Monday, July 2, 2012

Aku & "Dah Rezeki Spain.."

Assalamualaikum..
.......

Woaaaaaaahuuuu!! Tahniah Spain kerana menumbangkan Italy dengan penuh bergaya!!! Tahniah!!*sambil gimme five ngan Maya Karin* 



4-0 bai..Hahahaha..Terima kasih kepada Silva, Alba, Torres dan Mata kerana melunaskan dendam aku pada Italy yang dah menghantar balik team Germany. Jugak kepada player Sepanyol yang lain atas kerja keras anda. Fulamak..puas ati aku!! *tepuk bahu Joachim Loew* Supporter Italy, sila jangan marah aku..huhu


Ok, tu je....

Adios!

6 comments:

QweensheesZ said...

hahaa...yay! spain mnang...
*helaaa,maya karin la sgt..hhe^^
(..brapa hari da aku tunggu kau punya entri baru,bru adew ari nehh..=.=..)<---poyo!hhe

Ety said...

grr. dah la final, kena hentam 4-0 mmg saje lahh. adeiii. takpe lah, den redha je. hahahaha

psst : aku berkabung, italy kalah. hahaha :D

~~oOpEt~~ said...

tudia.. spain menang terus buat entry :D

leakedknowledge said...

kalau xsilap ak tu pic euro 2008 kot...kekeke xdak lg latest ka?hahahaha

Amirul Verdasco Nadzri said...

@qween: sori2..tu la, aku nih selalu takde modal nak menulis.. tq ok.

@Ety: hahaha..4-0. aku pun tak sangka. nanti aku bagi bunga ok, hmm..bape hari berkabung? huhuhu

@oopet: kan? pantas jugak aku nih rupanya..haha

@torres: haha..nak cepat punya pasal, aku main amik jek. janji majoriti player yg main final ada..da nak pukul 5 bai, takde masa aku nak pilih2...haha

JaNnaH said...

kire spain la power sekarang ek???..hihihi